Nedre undergångsåldern

Det händer en hel del med kroppen när
man närmar sej "undergångsåldern"!
 
Inte nog med att skinnet inte passar en
som det gjorde förr,det där fluffiga som
man kunde hålla borta genom ett par
dagars fasta förr,det placerar sej på
ställen man knappt trodde fanns.
 
Nu finns det ju knappast så mycket mer
än att acceptera läget,för än sålänge
stenvägrar jag att bli gymfrälst och räkna
kalorier hela tiden.
 
Det finns faktiskt dom av mitt kön som har
det MYCKET värre.
Såna som svettas som grisar och är torra
precis ÖVERALLT.
(hur fan nu det hänger ihop)
Såna som kan mörda för en tandpetare
när det humöret sätter in.
 
För egen del har jag faktiskt blivit mycket
lugnare på det området,och så värst torr
är jag inte heller.
 
Det känns ändå märkligt att hitta nya hyllor
för kaffemuggen,iaf när man vet bombsäkert
att man INTE snickrat till nån själv.
 
Hur fan kommer det sej,att tuttarna nästan
växt ur Behå´n och höfterna verkar va försedda
med badringar?
Jag menar,varför hänger isf röven fortfarande
när den ju borde se afrikansk och fyllig ut med
tanke på övriga delar?
 
Jag fattar´t inte!
 
Och just därför,så försöker jag nu hjälpa naturen
lite på traven för att fylla ut alla ojämna områden.
 
Så,igårkväll såg jag till att det serverades en
alldeles otroligt god dessert till fredagskvällsfikat.
En dessert med extra krämigt fluff,och sen hoppade
jag med stadiga skutt så den kunde lägga sej just
på röven.
Det hjälpte tyvärr inte,för det känns fortfarande
lika tunt och benigt därbak när jag sitter!
 
Man kan inte få allt,men man kan va glad sålänge
man åtminstone slipper vakna i en vattensäng 
av egna kroppsvätskor!
 
Over and out typ!
 
Specialglassblandning med Ploppfluff och extra Never stop!
Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0