Jag & Kristi flygare

Det va väl typ vi två som var uppe med
tuppen imorse vid 5.24 hugget för då skulle
Cindy prompt ut och äta gräs!!!
 
Förvisso va det soligt,men termometern
stod på futtiga 6 grader,så nog huttrade
jag lite när jag stod och väntade på den
lilla idisslaren i arla morgontimman.
 
Ni tror väl inte att jag gick och drog täcket
över mej igen!
NEJ DÅ,jag satt förstås på kaffebryggar´n
och vinkade hej då till "flygar´n" utanför
köksfönstret.
 
Idag får jag finbesök,min egen och högt
älskade lilla "fransyska" kommer på besök,
och jag har väl för avsikt att vi ska kunna
njuta av kaffet på balkongen.
Med nåra filtar ska det nog banne mej funka.
 
Prinsen lämnade parkeringen redan klockan
3 imorse,så jag va iof inte den tidigaste att
gå upp idag.
Han ska delta i en fisketävling norr om sin
hemstad,den kungliga alltså.
 
Varje gång han är med på den tävlingen
väntar jag på att han ska ha varit med i den
vinnande båten,för han har LOVAT,att då
SKA jag få en ny tatuering.
 
Gissa om jag håller tummarna hela da´n!
 
Ska det va så förbannat svårt att dra upp den
längsta gäddan,fota och kasta i den igen?
 
VA!!!
 
Näevars,om man skulle ta och fixa påtåren och
försöka hitta torsdagsfejset denna låtsassöndag.
 
När ni läser det här,har jag antagligen hunnit
dricka ca ½ kg kaffe iof,men det är ju en helt
annan och kanske "skitrolig" historia :D
 
P.s:senaste tavlan är nu klar!
 
"Don´t worry be happy",lite min melodi ♫♫♪♫♪♪

Resten av bilderna HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0