Idag vankas det främmande

Vilken jävla tur då,att jag gick upp
vid 7.10,så inte den här da´n oxå
blir halvt söndertrasad.
 
Jag vill ju gärna hinna förbereda lite 
gott till fikat när jag ska få besök.
 
Att stå på marknader genererar inte
bara i nåra små slantar om man har
tur,det ger så mycket annat i större
doser nämligen nya vänner.
 
Och dom finns alltid kvar till skillnad
mot kosingarna som har en tendens
att försvinna direkt.
 
M.a.o är det en helt underbar "knallevän"
som ska gästa mej idag,vi ska förresten
campera ihop på en hantverksmässa i
juli som hon så vänligt sett till att bjuda
in mej på.
 
Ni som bor i krokarna,och/eller ni som kanske
tänker semestra i trakterna runt Norrköping/
Söderköping med omnejd,ni MÅSTE bara ta
er en tur till vackra Söderköping den 29 juli
mellan 10-18.
Jag har beställt kanonväder,och blir ni fikasugna
så har jag säkert en kopp till er,i annat fall så
traskar ni bara upp till "Smultronstället" där
glassarnas Rolls Royce finns att avnjutas!
 
ANTECKNA i almanackorna,och gör det NU vetja!
 
På tal om tid,så hittade jag en gammal köks-
klocka när jag rev efter annat.
Den piffade jag upp med litte glitter och glamour,
så nu kan den få va med ett tag till.
 
Turkost är ju en av mina favvofärger och strass plus glitter sitter alltid fint.
Att jag sen graverade dit siffror och text,det fattar ju vem somhelst.
 
Såja,det är inte lätt att fota kvällstid,men ni har iaf fått ett hum om resultatet.
 
Hav en god tisdag & krama varann ♥
 
P.s:om ni har en klocka som ni tänker kasta,
GÖR INTE DET,donera den till mej istället så
kan det få evigt liv.(så finurligt va)

Huvudsaken är att urverket funkar och att det
är glasframsida!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0