Idag har jag fullt schema

Det känns finfint i planeringen....so far!
 
Jag har som vanligt gjort mina små listor
där jag skrivit när & hur saker ska göras
och BÖR vara klara!
 
Igår eftermiddag fick jag konstig nog värsta
rycket och vispade ihop en marängsmörkräm
OCH bakade tre sorters kakor.
Egentligen bakade jag fyra sorter,men den
första blev helt fail,för jag hade glömt köpa
potatismjöl.
 
Idag ska jag nog baka en mjuk kaka och bullar oxå,
samt försöka mej på fler dekorationsrosor i choklad.
 
Det är nämligen så att jag på fredag ska leverera
"kaffegodis" plus en tårta till ett kalas.
 
Därtill måste göras tårtfyllning,men den slänger jag
ihop imorrnkväll så det blir riktigt fräscht.
 
Och skulle jag få lite dötid,kan jag alltid påbörja
graveringen av fyra glas som väntar,samt färdig-
ställa tre tavlor med extramycket glitter & glamour.
 
Det finns m.a.o ingen tid att spilla.
Onsdagar är ju som bekant min favvodag i veckan,
så jag hyser mer än goda förhoppningar om en riktig
härlig & väl fungerande schemalagd sån.
 
Njut nu av solen,livet och varann!
PUSS & KRAM ♥
 
Just det,den här killen låg på Ikea igår och det måste man ju
iaf säja,att där gör dom ingen skillnad på ras eller hudfärg.
Vad dockan hette kan man ju bara spekulera i:
Mjuk & gla´som chokla` kanske.
(det finns ju vit choklad oxå som sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0