Idag är det min dag

Den 26:e mors dagen i mitt lilla liv.
 
Det blir lite kaffe och säkert smaskigt
att äta,för "Stora" har lovat fixa den
saken.
Även hon har ju sin egen dag,den andra
i ordningen.
 
"Mellan" är dock inte hemma,hon roar sej
med ännu mer värme på Kos,men jag hoppas
jag är i tankarna hos henne.
"Lilleman" då,ja,han kanske är sliten efter
lördagens eventuella bravader så det åter-
står att se om han hinner hit till 11!
 
Igår hade jag faktiskt en egen dag oxå,en dag
vid vattnet och det va alldeles ljuvligt.
 
Ni får nåra gårdagsbilder,och så önskar jag
alla mammor därute en helt fabulous dag!
Ni andra får väl oxå en när jag tänker efter :)
 
Kram ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så nåra bilder på en av mamma & pappas ekorrar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0