Härliga hetta!

Redan 20 grader varmt...i skuggan.
 
Det finns inget som är så jävla härligt
som att vakna av galet mycket fågelkvitter
och en termometer som man tror fått
värmeslag.
 
Skulle möjligtvis kunna va bättre att vakna
ute på sjön till vågornas kluck och lätt bris,
men hur ofta sover jag i en öppen båt lixom.
 
På taom båt förresten,i helgen SKA jag bara
sitta i en sån,det har jag bestämt.
Förra helgens båttur brann ju inne och nåt vidare
solsken va det inte heller på sönda´n!
 
Om jag så bara får EN dag med termosen och
lite random fiske till sjöss,då får man som jag
va jävligt glad och tacksam.
Kåt kanske jag oxå kommer va,kåt på sommar´n
alltså,det "andra" får stå åt sidan en stund.
 
Om man inte helt enkelt kombinerar,fast å andra
sidan är det ju inte jag allena som styr över allt
sånt världsligt så det blir spännande att se!
 
Idag ska fyllas tårtor,tvättas och graveras.
Kanske att jag får en stund över i gröngräset
med snoken mot solen oxå.
 
Igår blev jag klar med nåra tavlor,så dom behöver
jag alls inte bry mej om idag.
 
En dag kvar,sen har vi fredag...IGEN.
Visst fan är det väl härliga tider!?
 
Här är ett av "konstverken" (he he)
 
Resterande får ni se om ni klickar er
in HÄR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0