Det känns som söndag

Jävla jobbigt med alla dessa röda dagar
både hit & dit,inte bara i almanackan alltså!
 
Igår va jag dock riktigt duktig och tog tag i
flera beställningar,flera av dom är det iof
ingen panik med,men fan vad det känns
skönt att vara ute i god tid.
 
Idag ska jag "nog" fortsätta med sånt som
jag faktiskt har påbörjat.
 
Fick ett flertal mess igår,såna mess man i
stort sett vill ska raderas INNAN det ens når
mobilen.
 
Jag svarade visst två gånger,men när den som
skickat bara fortsätter med en jävla massa dravel
och omskrivningar,då tröttnar man.
Det hade jag iof gjort redan då första meddelandet
plingade till,men iaf.
 
Att vissa ALDRIG i hela jävla livet kan inse hur 
vilse dom är,att dom är mer genomskinliga än
en välputsad glasruta,och att dom dessutom bara
gör bort sej och dummar till sej mer och mer
för var gång dom både knappar på telefonen
OCH för den delen öppnar truten.
 
Jag orkar fan inte med såna,men eftersom man
helst inte varken ska publicera bild eller skriva
namn på dom här,så kan jag tala om att det ändå
rycker så inihelvete i fingrarna på mej.
 
Visst,man kan ignorera och det gör jag i allra
högsta mån,men när sånt folk bara fortsätter
och fortsätter och fortsätter och fortsätter och
ALDRIG ger sej,ja då jävlar blir man TRÖTT!
 
Vafan är problemet lixom?
Hur jävla korkad får man bli?
 
Tänk er att ni pratar med en vägg,hur vettiga
svar får ni?
PRECIS!
 
Men,för att inte hetsa upp sej i onödan så gör
man extrastarkt kaffe och tänker:
"det finns inte,det finns inte,VAD finns inte"!
 
ALDRIG lägga mer än max 5 minuters energi
per dag på typer med grava sociala och diverse
andra problem....ALDRIG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0