Vad gör man på en fredagmorron?

Jo,man dricker kaffe och sorterar
bland gravyrstiften.
Fick nämligen en "sista minuten beställning"
igår,och då finns det absolut ingen tid att slösa
på annat tjafs.
 
Nu är jag ju som sagt född optimist (tror jag iaf),
och om man bara vill,så funkar det mesta.
 
Jag vill lixom inte göra en vän besviken,en
underbar vän som i sin tur har en annan vän,
och det är den sistnämnda vännen som ska
ha graveringen klar tills imorr´n.
Hängde ni mä?
 
Jag skulle visst kunna ha sagt nej,men då jag
blir så inihelvete glad över att bli tillfrågad,och
jag med tanke på att det genererar i nåra spänn
som jag sen kan köpa in nya grejer för,så finns
det egentligen inget annat alternativ än just JA.
(och så tycker jag ju det är kul som fan oxå)
 
Såklart man vill sprida sina alster,och det här
är den allra bästa reklamen för egen del.
 
Jag har,om jag får skryta lite,dom mest underbara
vänner man kan tänka sej.
Tror knappt det finns nån som inte har hjälpt mej
på vägen att pyttsa ut mina grejer till höger och öster.
 
Det STÖSRTA tacket och den varmaste kramen
ska dom ha,ni vet vilka ni är ♥♥♥
Sen ska jag naturligtvis inte glömma mina barn
heller,dom finns ju alltid där för mej och gör
precis samma sak.
(love you ♥)
 
Näevars,nu ska jag väl sätta fart här,även om det
är kul att skriva nåra rader till er oxå emellanåt ;)
 
Ha nu den bästa av fredagar,och håll i hatten
om det blåser lika mycket hos er som hos mej.
 
PUSS ♥
 
Det krävs fingertoppskänsla och ett par starka glasögon för att välja rätt.
Har som vanligt glömt skicka efter fler stift.
Man tycker att det ligger så många sprillans nya
i verksta´n,men helt plötsligt är alla uppackade
och delvis förverkade!
 
Förarbetet är klart,nu återstår bara att sätta i kontakten
till gravyrpennan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0