Telefonköer och annat teknikstrul

Vad har jag gjort fram tills nu,om inte
suttit med internetoperatören i luren
flera timmar!!!
 
Helvetes jävla skitgrejer att strula.
 
Slog på datorn imorse,hade åtkomst
men ändå inte,förklara det för en
teknisk idiot lixom!
 
Det är störningar och uppdateringar,
buggfixar och okontakt hela förbannade
tiden,mess om felanmälan och strykningar
av första anmälan,för att få till en ny som
jag inte har en jävla susning om.
 
Men som "han" sa:
"Det är ju dumt att skicka ut en tekniker
om det är felanmält och du får betala
för det då"!
 
-Så fan jag hade tänkt betala svarade jag,
det är inte nåt hemmabygge vi snackar om
här,det är ju eran skitutrustning som inte
funkar eller funkat ordentligt nån gång!
 
Joråsatte,nu håller jag alla mina tummar
och ska gå in till grannen och linda deras
oxå,för satan så nervigt det är att aldrig veta
om lampfan på modemet ska lysa rött precis
närsomhelst!
 
Borde flytta ut i skogen,odla ekologiskt och
varken ha telefon eller internet.
Då behöver man åtminstone inte bli irriterad
och tunnhårig i förtid!
 
Gårdagens skymning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0