Stopp

Idag har jag totalstopp i min knopp!
 
Eller så beror det på att jag inte kommit
igång riktigt än,jag vet faktiskt inte.
 
Min intention va att jag skulle införskaffa
lite fler canvasramar,men eftersom den
jag redan påbörjat inte alls blev som jag
hade föreställt mej,känns det absolut inget
lockande längre.
 
Jag blev helt enkelt nästan gråtfärdig igår
då jag såg vart det barkade iväg!
Det värsta va väl att jag redan hade hunnit
lägga ner ett par timmars jobb på den.
 
Min första känsla var att jag ville ta fram
största kniven jag äger och bara skära
runt och hacka i helvetet som ett psycho.
Men sen lugnade jag mej och tog fram 
sprayflaska och munskydd istället.
 
Nu får jag antingen tänka om rejält,eller
krypa in under soffan ett par dagar.
Båda alternativen känns i nuläget ganska
omöjliga om jag ska va helt ärlig,det första
för att jag har stopp i hjärnan och det andra
för att det finns alltför lite plats under soffan¨
för en sån som jag.
 
Ska jag va satan så uppriktig tror jag oxå att 
jag missade dammsugningen vid soffskrället
sist,så dammiga svarta brallor känns inte
heller helt optimalt en onsdag!
 
Det får helt enkelt bli lite Gevaliameditation
en stund framöver innan jag bestämmer mej
för hur jag ska utforma resten av dagen.
 
Och så ska jag tänka på att det om mindre än 
två veckor är dax för sommartid igen......
.....fan som jag längtar.
 
Tänk,ljusare kvällar och mer energi,det är
PRECIS vad vi behöver,och jag har väntat
som en dåre sen i oktober då vintertiden
trädde in.
 
JIPPIKAJEJ,det ordnar sej!
 
VÅRfågel!
 
VÅRlök!
 
Vi är på G nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0