Kanel är bara fel,och inte gott!

Kanel och likaså pärlsocker förekommer
sällan eller mest troligt aldrig i mitt hem.
 
Båda sakerna är högst otrevliga och inte
njutningsfulla på nåt sätt.
 
Kardemumma däremot,åh,det båda doftar
och smakar gott.Iaf i bullar.MUMS!
 
Naturligtvis bakade jag igår oxå,inte vanliga
bullar för dom är jag trött på,det fick bli nån
sorts rullad vetelängd som jag fyllde med en
massa gott och sen klippte lite lätt i sidorna.
 
Över förväntan fina faktiskt!
 
Chokladsmör och socker blandat med kokos,hackad choklad samt
valnötter OCH pecannötter fick utgöra innandömet,fatta kombon lixom.
 
 
Sen kunde jag bara inte låta bli att återvinna lite.
En gammal ful tavla som jag bara retat mej på,togs
canvasen bort från så bara träramen fanns kvar.
 
Sen tog jag en ny tavla och målade den i flera
omgångar med olika lager.
Satte en ljusslinga i och fogade lite där det fattades
plats på sidorna.
 
Det är ju skitdumt att slänga grejer som faktiskt kan
komma till användning.
 
Små,små hål i canvasduken gjorde att skenet blev dovt men ändå härligt.
Svårt dock att fota så den gör sej rättvisa.
 
Guldigt och svart som ser lite slitet ut,och som sagt mycket fränare IRL!
 
Lite tredimensionellt m.a.o!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0