In da early morning

Hello everyone!
 
Här sitter jag alldeles nyvaken med en
mugg kaffe i näven och grus i ögona,typ!
 
Jag,"Stora" & "Mellan" ska ju på SPA
om ett tag,min födelsedagspresent
från dom små raringarna ska alltså 
äntligen få upplevas.
 
Vi startar med en riktigt god frulle och
njuter av utsikten,sen fortsätter vi med
lite bubbel och massage.
Bubbel som i pool och inte i drickbart,
där går väl iaf morrongränsen känner jag.
 
M.a.o har jag lite tidspanik nu,jag MÅSTE
ju hitta fredagsfejset,och jag har fan ingen
aning om VAR jag lagt det!!!
 
Tills vi hörs:ha en fab dag allesusammen,
för DET ska JAG :)
 
Sist det begav sej!
 
Kolla vilka spiror,lagom krumma och alldeles förskräckligt........
....trevliga,eller nåt!
 
Och som sagt,utsikten i sej är bara den avkopplande till max.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0