Det känns som om våren är på G

Satan i grusiga gatan så skönt det
varit i helgen.
 
Inte bara för att solen visat sej från sin
allra finaste sida,svärmor har faktiskt 
gjort sitt till härligheten oxå.
 
Hon är bara så skön på alla sätt.
Aldrig tjatig eller för PÅ,bara sådär
enkel och vänlig hela tiden!
 
Idag åker hon hemåt igen,och även
om jag numera är van att va ensam
i veckorna,så måste jag medge att 
det kommer kännas aningen tomt.
 
Men,det är bara för mej att sätta fart
med veckans gravering som jag ju
förstås skjutit upp denna helg.
 
Just det,jag fick ju besök av Wille en
stund igår oxå,han och hans päron kom
på förmiddagsfika innan dom for vidare
till hans farmor & farfar.
 
Äta lite kex när man är hos mormor på besök.
 
Mammas gamla leksak hänger med fortfarande,OCH låter jättekonstigt!
 
Men HALLÅ...svara då´rå!
 
Avslutningsvis råkade jag se en "sorgmantel",den fladdrade omkring som
värsta token,men till slut satte den sej på marken och vilade.
Det va DÅ jag passade på att knäppa en bild!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0