Festligt

Vilket härligt firande vi hade för mamsen igår.
 
Vädret va helt perfekt och allas humör på topp.
Mamsen & lillsis hade ju varit i Turkiet och i
stort sett preci kommit hem,men det hindrade
som vanligt inte mamma från att ha fixat till
allt så bra.
 
Hon va dock lite ledsen mamsingen,för hennes
resväska kom inte fram och hem med henne,
och sånt är ju alltid trist.
 
Jag håller alla tummar för att den bara är på
villovägar och snart kommer tillbaka,för även
om det "bara" är materiella ting,så förstår jag
mer än väl känslan.(fan så tråkigt lixom)
 
Sen måste jag oxå få påpeka hur himla glad
och enormt tacksam jag är.
Brukar tänka ofta på just det faktum,att nu när
ens föräldrar ändå är något äldre (i 70-års åldern),
så är dom ändå pigga och "med" i matchen.
 
Att dom orkar och hur dom styr för oss barn,barnbarn
och inte minst barnbarnsbarn hela tiden.
 
Min mamma är fantastisk,och varje gång vi ses
eller pratar med varann,så slås jag av en varm
känsla inombords.
Det är verkligen en förmån att få ha sina föräldrar
nära och runtomkring sej,att ha bra kontakt och
ett hjärtligt förhållande till dom.
 
Jag är och känner mej på nåt konstigt sätt som
ett barn till sinnet men med erfarenhet och till
viss del mognad som en snart 50 taggare.
 
Kan inte förklara känslan,men den är iaf härlig!
 
Som vanligt igår,blev det väldigt många kameraklick
på Wille,det finns lixom inget som är så tacksamt att
fotografera som just han.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥ Födelsedagsmamman ♥♥♥
 
 
 
 
 
 
"Vad håller du på med moster"? :)
 
 
 
 
"Stora" bidrog oxå med en ljuvlig sommartårta...åh så vacker!
 
Och här står mitt bidrag på rätta stället!
 
Som sagt,alldeles turkos och fin inuti.
Den fick fullt godkänt smakbetyg oxå!
 
 
 
"Kan ni sluta kalasa nu,så jag får mata mina hungriga barn därinne i holken"!
 
 
Det var alles,en alldeles perfekt och festlig söndag.
Tack mamsen för allt,du är BÄST ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0