Sommarblogg blir lätt "lojblogg"

Ameh hallå lixom,nu har jag skitbråttom
att sladda in här,för vägg i vägg är lilla
Stockholmsfrämmandet inackorderade
och snart ska frullen fram!
 
Igår em kom dom,och då hade jag ju
varit fikavärd och lite upplocksbehjälplig
i "Stora" & Nisses nya hus.

Idag ska vi packa väskorna och åka mot
vattnet för en HEEEELDAG,som vi längtar.
 
Här kommer lite random bilder från gårdagen,
håll till godo och se till att njuta järnet av den
här lördagen gott folk...för det ska JAG =)
 
 
 
 
Lite flyttfika har ju ingen mått dåligt av som sagt!
 
Willes farmor hade tagit med mat,jättegod lasagne och grönsaker!
 
Wille "cyklade" lite undertiden.
 
Och gungade med farmor.
 
Lite paus i flyttbärandet satt inte fel!
 
Röda vinbär är som rena godiset tyckte Wille!
 
När goda vännerna anlänt drog vi en repa till en gammal
gruva där det bröts järnmalm för läääänge sen.
 
SÅ heter den.
 
En liten handdragen flotta tog oss över till andra sidan.
 
Pappan & dottern provade fisket,men det gav inget napp.
Tur att köttet redan låg i marinad,så vi kunde åka hem och grilla sen.
 
Kvällen var alldeles ljummen och strålande,så vi satt en stund och bara njöt.
 
Resten av kvällen efter det lilla lokala äventyret ägnades åt grillning
och en massa skratt,inte förrän efter 01.40 sa jag godnatt till mej själv.
 
Och idag as we speak,ska det fixas som fan med kylväskor
och ALLT annat som kan tänkas gå åt för en hel slappdag
med bästa främmandet från kungliga hufvudstaden ♥

Kram & lördagsgos då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0