När allt flyter!

Igår va inte vilken dag somhelst,det va
en dag med flyt och enormt flow.
 
Jag va så jävla disciplinerad och fokuserad,
så om jag inte redan varit lätt störd,hade man
lätt kunnat tro att jag blivit det.
 
I positiv och enormt kreativ anda betade jag
av det ena efter det andra.
 
Det tog ju sin tid förvisso,för p.g.a värk kan
jag ju lixom inte va fokuserad så enormt långa
stunder i taget.
 
Däremot kan man va riktigt fokuserad NÄR man
gör det som ska göras och på så sätt ändå få
massor gjort.
 
Micropausar är ett måste,likaså att ha Alvedonburken
på behörigt avstånd,ungefär som med kaffebryggar´n!
 
Man skulle lätt kunna tycka att:OJ så mycket Majso
gjort,när man ser det som är färdigt.
Vad man kanske inte tänker på är,att det faktiskt
tagit en jävla tid och att jag kanske påbörjat massor
med grejer i omgångar för att ta lite i taget efterhand.
 
Skit samma,jag va iaf inte osams med mej själv
en endaste gång igår.jag log och skakade bara
på huve´t om nåt gick åt helvete.
 
Är man bara positiv kan man bli belönad senare.
Vilket jag oxå blev framåt 22 hugget,för då fick
jag gå en promenad med dogsen i den sköna
julikvällen.
 
Tur för mej att det skullenosas precis överjävlaallt,
för på så sätt behövde jag inte hålla så förbannat
hög fart nån längre sträcka!
 
Hoppas nu att den här da´n oxå blir perfekt,man
vill ju gärna hålla flowet flytande s.a.s!
 
I annat fall kommer jag igen imorr´n,då är det
onsdag och bästa dagen i veckan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0