Det är alltid skönt att komma hem

Om man som igår har spenderat en hel dag 
i ärenden och andra trevligheter,så finns det
inget härligare än att få komma hem och dra
på skönbrallorna igen.
 
Det va kanske inte meningen från början att
det skulle ta hela da´n,men tiden går fort när
det ska åkas runt till diverse varuhus och andra
inrättningar för göromål.
 
Jag hade förvisso hellre legat i en båt och guppat,
men enligt vädergubbarna skulle det inte alls ha
blivit så fint och varmt igår som det nu gjorde.
 
Jag fick iaf träffa både Wille och ett par av kidsen
en stund,så i slutändan blev det värt allt det där.
 
Senare framåt kvällen,då satt jag igång med både
äggetsning och chokladbollstårta.
 
Ameh det fattar ju vem somhelst,att det suger i
både pyssel & baktarmen efter en hel dags
ofrivillig frånvaro!
 
Solskensungen nummer ett!
 
Bäst att dricka lite när det är varmt.
 
No hands,no hands!
 
Mm vad gott!
 
Är man snäll får man smaka glass av moster oxå.
 
Och det är faktiskt godare än vatten!
 
Man kan doppa händerna i hundarnas vattenskål fast man inte får.
 
Häller man ut det kan man kladda ännu mer.
 
Själv gjorde jag ett impulsivt reaköp,bikini för 50 spänn.
Om den passar har jag ingen aning om,i värsta fall får den
väl ligga i skåpet och va fin!
 
När chokladbollstårtan var klar,färdigställde jag så etsningen
på strutsäggskalet,och såhär vackert blev skenet då.
 
Inte alls illa pinkat tycker jag själv,vad "strutsfarmarna"
anser återstår att höra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0