Blöt ända in i "Näckrosen"

Har det inte regnat på fyra veckor innan,
så nog fan ska det komma en jävla idiot-
skur som aldrig slutar just när man INTE
vill att den ska komma!
 
Helvete som jag frös,och ordet dränkt katt
fick en helt ny innebörd oxå för den delen.
 
I övrigt var gårdagen störtskön (vitsigt va),
iaf fram tills regnet kom.
 
Jag såg en båt på kanalen,och inte nog med det,jag KÄNDE i hela hjärnan
hur den låg där.
Ameh för helvete,att slanga ur alla passagerares bajs och annan skit PRECIS
där det är MASSOR med semesterflanerare,hu tänkte man då lixom?
Har ni känt lukten av ruttna ägg?
Ta det isf upphöjt i minst 1000,så har ni stanken.
Tror fan att alla flimmerhår i näsan frättes bort på direkten!

Som tur var kom Wille,"Stora" och "Mellan",så för en stund kunde jag andas
normalt igen.
 
Älskade gullungen,lite lagom nyvaken efter middagsluren och med "kanin"
i stadigt grepp ♥
 
Två andra söta flickor kom oxå så jag fick en bild!
 
Sen öppnade Gud som sagt HELA himlavalvet.
 
Vissa blev MER än skitiga om benen!
 
När regnet upphört och solen tittat fram igen kom D.L.V och hennes söner,
så vi slog oss ner för en bit mat.
 
Jag hade varit smart nog att ta med en extratröja,men short OCH behå var
fortfarande våta!
Lite fint att dom ser ut att vara nyanserade och att det torkade nerifrån och upp.
"Kvinnan var fuktig men kvällen blev fin",så kan man kanske säja!
 
Och sen avslutade jag med en barnbägare mjukglass toppad med
mandelkross och konstaterade,att en fuktig "näckros" INTE är detsamma
som en GLAD "näckros" vid alla tillfällen!
 
Imorr´n kära vänner kanske ni får klara er utan
mej en stund,jag kanske ska ut på lite äventyr.
 
Inte som Ola Skinnarmo kanske,men ändå.
 
Happy onsdag och på återhörande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0