Äntligen lite värme igen!

M.a.o betyder det att jag egentligen inte
har tid att sitta här vid datorn,det finns ju
så mycket annat att göra när det verkligen
ÄR skönt ute.
 
Funderar lite light på att kanske ta en tur
och strosa i nån skog,insupa lite lugn och
kraft,bara gå och filosofera med kameran
i näven och näsan sniffande härliga dofter.
 
Så,innan jag drar på mej friluftsstassen 
skyndar jag mej väl och visar mitt senaste
kap jag faktiskt gjorde igår.
 
En trevlig liten vindjacka till nästan ingen kostnad alls.
Skitbra färg oxå,för det är ingen som missar att jag kommer
struttande i den.
 
Tänkte att den kunde passa till tröjan jag redan har i grönt.
Skit i skorna nere i hörnet,jag skulle naturligtvis ställt dit mina
gröna Converse som passar ypperligt i sammanhanget!
(gröna Jet setklockan oxå för den delen)
 
Kanske piffar till outfiten med dom här brallorna som oxå
har vissa markerade detaljer,eller så tar jag dom illgröna
som ligger i skåpet nånstans.
 
Bara för att det är så förbaskat najs att matcha menar jag.

Dessutom blir jag glad av starka färger,och allt som får en
på bra humör är plus i kanten.
 
Sålänge jag inte tar på mej en magtröja och visar "enpacket",
tycker jag nog att det är helt okej!
 
Just det,måste ju visa en grej jag såg igår.
Hade jag haft många kosingar över,så skulle
jag köpt den direkt.
 
Hade passat perfekt på min balkong för att skrämma iväg
alla tama skatjävlar som varken har hyfs eller fason.
 
Nu kom jag på en grej till,fick ju besök igår em,
så jag bjöd på balkonghäng med liten kaka.
 
Piffade upp ett par cupcakes med färska jordgubbar,och
genast blev det mycket mer smakfullt.
 
Fick två supergoda chokladkakor av främmandet,jag har ju
lixom fyllt år,och vi brukar ge varann nån liten grej sådär.
Jag som inte är förtjust i smaksatt choklad,gillar dock dom
här,dom och den med pistage i ska väl tilläggas.
 
Och så sprang jag på den här godingen.
Jätteperfekt till bakverk,men oxå till "Lilleman" som
älskar innehållet,så han ska få den av mamsen vid tillfälle.
 
SÅ många Nutellakakor ska jag nog inte baka iaf.
 
Näevars gott folk,nu borde jag nog dricka lite mera
kaffe och ta tag i den här härliga lörda´n.
 
Kram & gör det ni oxå vetja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0