Inga varma vindar i sikte!

Det är ju ganska märkligt,att man kan
känna skillnad på en grads värme.
 
Jag gjorde iaf det imorse,och mycket
riktigt va det "liiite" kallare i köket än
i igår när jag tryckte på bryggar´n!
 
16.5 grader är inte precis nån Afrikahetta att tala om.
 
Faktum är,att det just nu meckas och skruvas som satan
därnere i källarns pannrum.
"Halleluja"!
 
Men som värden sa:
Det kan ta till nästa vecka innan värmen
är normal igen.
 
"Normal" tänker jag i mitt stilla sinne.
Det finns lixom inte ett skit som överhuvudtaget
ÄR normalt här i huset "Gud glömde".
 
Som lök på fredagschipsen,så har jag återigen
ett sjujävla stopp i avloppen.
 
Fast vaddå,om jag börjar rensa som en idiot "kanske"
jag kan få upp kroppsvärmen en gnutta iaf.
 
Nu ska vi INTE gnälla här,men jag måste ändå medge
att det varit mycket roligare om det inte BARA handlat
om värmen i senaste 10 kapitlen på den här långköraren!
 
HAPPY FRIDAY! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0