Det blir en supervanlig söndag,tror jag!

Inget planerat och inte behöver jag
bry mej om matinköp idag heller.
 
Såna söndagar är faktiskt jävligt sköna
måste jag medge.
 
Bara lufsa runt lite som man vill och inte
ens kolla på klockan.
 
Förvisso skulle jag när jag känner efter,vilja
köpa hem lite galvaniserad ståltråd eller
vafan det kallas.
Fick nämligen lite lust att snajda till en liten
ljuskrona igen.
 
Jag gjorde ju en sån för ett bra tag sen,och
det tog en satans tid,plus att dom förbannade
pärlorna låg runt hela lägenheten,men nu
är det nog dax iaf,att ge sej på en ny variant.
 
Vem har sagt att jag måste överarbeta och
pilla med just små minipärlor på fiskelina?
 
Fast det blir å andra sidan mycket snyggare
OM man lägger ner hundra timmar till på
dom små detaljerna.
 
Och på tal om lust,så fick jag faktiskt lite sug
efter att slänga in nåra tior på hästar som
galopperar oxå.
Det va ett tag sen,och vem vet,idag KANSKE
dom springer precis som jag vill.
 
Avslutningsvis kan jag upplysa er om att det
är den 19:e januari,m.a.o EXAKT 5 månader
tills Majso fyller år.
Antalet år har inte nån betydelse,bara det
faktum att det då är sommar,och vem fan
längtar inte efter den!?
 
JAG gör´t iaf....som bara den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0