Torsdagsträff i mitt lilla kök

Ända fram till eftermidda´n igår,pysslade
jag och stökade runt här hemma.
 
Sen kom först "Tightsbruttan" på besök och
något senare hoppade en annan vän av
bussen precis nedanför mitt fönster.
 
Tiden räcker lixom inte till när man har 
sådär jättemycket att prata om och diskutera
kring.Man märker det varje gång man
träffar sina vänner.
 
Jag vet inte vafan jag tänkte på,rättare sagt,
jag tänkte väl inte alls iof,för det jag bjöd på
va enbart nybakade bullar.
 
Bullar och nåra skvättar vin,ameh vilken
jävla kombo!!
 
Ja,ja,hade iaf ingen oxfilé att steka,så den
får jag väl köpa hem till nästa gång.
 
Snacka om att va totally lost däruppe!
 
Det va förvisso väldigt goda bullar med både hackad choklad
och cashewnötter i,men ändå!
 
Tack för igår bästa ni,det gör vi om snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0