Peta in en pinne i bajset

Man slutar tamme fan aldrig förvånas över 
hur folk INTE alls är funtade.
 
Igår på eftermidda´n började Cindy skälla
som en tok inne i sitt utkiksfönster,och visst
brukar hon göra det ofta,men hon bara
fortsatte och fortsatte skälla.
 
Jag smög in till henne och kollade ner mot
gården,där får jag se en hundägare precis
utanför staketet.
Han står och tittar på när hans hund skiter
på flera ställen,och jag väntar spänt på att
få se honom ta upp högarna.
 
Det gör han,med två pinnar balanserar han
korvarna och öppnar grinden in till min gård.
Lyfter sen på locket till ena soptunnan och
släpper sen ner det varma bajset däri.
 
Ameh HALLÅ!!!!!!!!
Jag blev så jävla paff att jag nästan fick upp
kaffet jag nyss druckit.
 
Hur i helvete tänker folk egentligen?
VA.VA.VA????
 
Mej veterligen står det varken "hundrastgård"
eller "välkommen-in-med-ditt-bajs" på staketet!
 
Iof va det inte så länge sen en gubbe med hund
kopplade loss den och lät den springa runt på
gården för att bajsa vilt överallt heller,och gissa
om han tog upp efter sej?!!
 
NÄE,han gick bara vidare som om inget hade 
hänt den jävla dåren.
Man vill ju lixom bara springa efter och fråga
var dom bor,eller helt enkelt följa efter hem 
till dom,bajsa i deras hall,ta på sej och gå igen.
 
Det är alltid lika spännande att komma ner
här på innergården,för alltid hittar man nåra
små (eller stora) fynd här och var!
 
Skitskallar är vad dom är,och såna tål jag
bara inte!
 
Puss & torsdagskram från "vaktmästarinnan"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0