Idag är ingen helt vanlig dag

Nej då,nej då...det är ju Prinsens dag ida´!
 
Tänka sej va,att det skulle bli en 43-åring av den här plutten,
och att det dessutom skulle bli min Prins ♥
 
Nu firade vi ju honom igår,så idag kan han titta på OS
helt ostört ända fram till sena eftermiddagen.
Då är det nämligen dax att åka på ytterligare ett kalas,
d.v.s lillsyrrans äldsta som blir 16 år!
 
Naturligtvis va Wille på plats igår,finklädd och stilig
dagen till ära.
 
Pappsen min passade på att träna lite innan
det va dax att hugga in på godsakerna.
 
Tror faktiskt att jag ska sälja ett träningskort
till honom.
 
TADA!
Här har ni min överraskning till Prinsen som jag pysslade med
i hemlighet,och som han "nästan" höll på att upptäcka men som
jag i sista sekund kunde kasta ut på ballen igårmorse.
 
Mastig och ack så jävla god,det är ju jag som gjort den!
 
DEN minen,när Prinsen sticker in huve´t och vi står i köket
och sjunger födelsedagssången,den va obetalbar!
 
En liten extramus att leka med va bara en av
alla grejer han fick.
Passar ju bra när inte min är tillgänglig,då han
fortfarande dras med en sladdförsedd!
 
"Stora" hade bakat kakor med Prinsens favoritsmak,och dom
får han mer än gärna ha för sej själv,mint är bland det
äckligaste jag vet!
 
Jag hade ju som bekant oxå bakat lite under veckan
som gått,så inte fasen behövde nån gå hungrig på kalaset.
 
Fast allra gladast blev han nog för specialtårtan som "Stora" snajdat till
och kom med.
Han blev faktiskt så glad att han plockade bort emblemet,för inte fick vi
skära i det som han sa.
 
Den smakade ljuvligt oxå,med Dumlefluff och hallonsmak.
 
Glöm inte att kika in på hennes blogg,antingen för att
njuta,eller ännu bättre,för att testa alla goda recept.
 
http://tastemycake.blogg.se/
 
Som ni ser,det blev ett lyckat surprisepartaj!
 
När gästerna lämnat kalaset,tog darlingen och
jag en liten tur med bilen,för han skulle byta
andra presenter som inte passade.
 
Jag avslutade med en snabb promenad i den friska luften
och satte mej sen tillrätta i soffan,nöjd och belåten och
mättare än på länge.
 
 
HURRA & GRATTIS på din riktiga dag idag DARLING ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0