"Hej Ingvar"

Igår eftermiddag va jag verkligen sådär
crazy som bara JAG kan va ibland.
 
Ameh vafan Prinsen sa jag,vi drar till
Ingvars place och shoppar loss lite.
 
Han va PÅ,så precis när kaffet var ur-
drucket rattades bilen söderut.
 
Förvisso borde jag låta mina korvören
ligga kvar i madrassen,men det finns
vissa undantagsdagar när man varken
kan eller vill va sådär präktig och enbart
leka ekorre...eller hamster om ni så vill.
 
Jag behövde verkligen införskaffa glas
att öva på,och faktum är,att dom dyrare
glasen som Ingvar & Co erbjuder inte
alls är dumma att gravera på,tvärtom.
 
M.a.o är det inte bara kristall som funkar.
 
Att jag sen hittade lite "annat" smått &
gott är nåt vi kan prata tyst om,vi behöver
iof inte nämna det alls om jag ska va ärlig.
 
Jag blev lite sugen på att boka resa när jag såg dom där,men
det får vänta tills ALLA beställningar trillat in och jag varit
aningen mer disciplinerad en längre tid!
 
Efter ca 40 minuter uppenbarade sej dagens utflyktsmål och
dom gula kassarna va nära.
 
Har väl aldrig packat så mycket i en kundvagn
på så kort tid och SÅ målmedvetet förr.
Lösningen på det är att ha en lista med sej där
ALLT står uppradat i namnordning,och sen tar
man BARA det som finns antecknat....nästan iaf!
 
Jag kunde naturligtvis inte låta bli att köpa den här till Wille.
ÄNTLIGEN ska han få sitta med vid bordet i egen stol istället
för att knöla runt från knä till knä.
 
Har jag sagt att jag faktiskt är väldigt omtänksam
i dom flesta lägena?
 
Det ÄR jag! =)
 
Nu kan Wille & gänget komma närsomhelst,och sen
kan han få sitta och kladda vid bordet bäst han vill,
för jag införskaffade även nya bordstabletter igår.
 
Tjingeling sålänge & tisdagskram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0