Snälla tomten ge mej mera tid

Men ÅHHH,jag vet ju att tomten inte finns,
men nu är det banne mej kris på tidsfronten.

Jag önskar mej en förtidig julklapp i form av
nåra extratimmar per dygn,helst ett helt tjog!

Det är ju fan att man inte ska kunna klämma
in allt som behövs!

Lite är det faktiskt tvättens fel,för hade jag inte
haft den att passa idag,skulle viss del av schemat
kunnat bockas av mycket smidigare.

Överklagan till myndighet är nu iaf renskriven och
ska postas ASAP,känns jävligt gött att det iaf är gjort!

Igårkväll togs bilderna till årliga familjejulkortet,nu
är det bara att hålla tummarna hårt för att han som
ska redigera dom sätter fart och får till det.

Just det,fick ju nyss besök av "Tightsbruttan".
Hon sladdade in en snabbis och önskade God-Jul
och överlämnade en liten klapp.
 
Ameh ÅH,helt otroligt vilka fina,mina vänner VET minsann min
vurm för döskallar.
Blev jag glad eller blev jag superhappy lixom♥
 
Sen damp det ner lite julkort på hallmattan,och bland
dom låg ett kuvert med detta inuti:
 
Just där och då kom det en liten glädjetår i ena ögonvrån.
Fick nästan svårt att andas av all omtanke och hjärtlighet
som finns runtom mej♥
Nu stod det iof inte vem det var från,men jag tror nog jag vet
varifrån det kommer.Iaf om jag lärt mej tyda handstilen på kuvertet.
 
Är jag rik på goda vänner eller?
JAAA,det kan man ju lugnt säja,utan att överdriva!
 
Nu ska tredje maskinen tvätt hängas och sen har
jag lite inköp som väntar på att bli klara.

I em får jag besök av lilla älsklingskillen,då ska vi
fika och busa bort all stress över sånt som jag tror
faktiskt ger med sej vad det lider.

Puss o kram såhär da´n före da´n före doppareda´n! ♥
 
 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0