Ser inte folk när hunden skiter...typ tonvis!!!

Att ta upp hundskit efter andras hundar,
är ungefär lika osmakligt som att torka 
en annan vuxen i rumpan.
Om man nu tvingas göra det.
 
Vafan är problemet tänker jag?
Om du ser att din hund uträttar tvåan och
det inte bara en eller två gånger,kan det då
va så förbannat svårt att plocka upp högarna???

Tydligen,för åtskilliga är dom påsar JAG lagt
andras hundskit i,och nu menar jag inte att jag
smyger efter folk på gatan och leker polis.
 
Näe,jag är närmare det vardagliga än så,nämligen
på innergården där jag bor!
 
Antingen är det så,att om man tar ut en hund som
INTE är ens egen,då har man heller inget ansvar för
vad som händer när man är med den fyrbenta.
 
Eller så orkar man helt enkelt inte bry sej,vafan lite
skit i gräsmattan som tinar upp till lagom gegga i vår
fungerar väl bara som gödning eller kanske utfyllning
där det fattas nåra grässtrån...
 
Vidrigt,det är fanimej vidrigt OCH jävligt nonchalant
om jag får säja min mening.
 
Alternativet KAN ju vara att jag tar en spade och samlar
upp andra hundens modell större högar,sen packar jag
in dom lite fint i cellofan och knyter ett rött snöre runt....
 
...GOD fucking JUL då,och surprise i brevinkastet lagom
till både julafton OCH mellandagarna!
 
Skärpning för helvete,jag ber inte om att det ska springas
med en hink under bakdelen då hunden pinkar,men liiite
jävla ordning och reda samt normalt folkvett kanske det
skulle kunna gå att uppbringa!
 
Hur skulle det se ut om jag ber att få låna deras toa men
inte vet hur man fäller upp locket,bajsa runt lite på hall-
golvet,skaka rumpan och gå ut därifrån som inget hänt.
 
Eller för den delen utanför dörren,det kanske vore ännu
bättre när jag tänker efter!
Och för den delen kan jag ju oxå ha en satan så slapp
och ivrig blåsa när jag ändå är i farten.
 
Köp PÅSAR,och gör det NU!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0