Redan lixom!!!!

Efter flera dagars strul med dessa bilder som
inte kan laddas upp,skickade jag i förrgår till
blogg.se ett meddelande med fråga om problemet.
 
IDAG fick jag svar,att dom va medvetna om detta
och att tekniker jobbade på att lösa det så fort som
möjligt!!!

Jomantackar,dels för det snabba svaret!!!!
Och för att det verkar funka jättebra med 
lösningen på eländet!!!(eller kanske inte riktigt)
 
Igår hämtades iaf en tårta på em,den kan ni ju
iof inte få se än,men det va iaf lite olika frukter
och grädde på den.Just det,lite choklad uppepå
oxå,som typ lite stajling.
 
 
 
 
Sen for vi till Wille och hans päron en stund på
fika,och jag hade en liten burk med hemgjord
kola och Snickers i som det mumsades på.
 
 
 
 
Inte heller dom "goda" bilderna kan ni få se,men
NÄR dom snabba teknikerna löst bilduppladdnings-
gåtan,DÅ kanske Majso kommer ihåg att lägga in
dom bilderna.
 
Blir förvisso ett antal inlägg att gå tbk till,och mitt
minne är ju inte det största,d.v.s jag har inte uppdaterat
det på länge!
 
Visst fan,jag bytte ju sulor på bilen igår.
Det är inte klokt vilken jävla mästare man har
har blivit på den fronten,för trots att ryggfan höll
på att braka mitt itu och trots att skinkorna va lika
kalla som en teflonpanna som legat i frysen,så
slog jag banne mej tidsrekord även i år.
 
Varför be en karl om hjälp lixom!
Eller iof,han bar faktiskt ner däcken till förrådet
och efterdrog muttrarna lite.
Men,DET har ju inte ett jävla dugg med själva
däckbytet att göra,sånt klarar jag alldeles ypper-
ligt för egen del.
(trots Alvedonmissbruk och AJ,AJ,AJ dagen efter...)
 
Tanter/kvinnor/tjejer kan,kom nu ihåg det när det
lackar mot jul.För har ni ingen tomte i garderoben,
eller om den "riktiga" har fått influensa,då är det bara 
att ni låter skägget växa ett par veckor nu och agerar
tomte själva!
 
Puss & förstadecemberkram! ♥
 
En gammal bild är bättre än ingen bild alls...visst! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0