Nu är det sådär rörigt och ostrukturerat igen!

Det är ju själva fan att man ska skjuta upp
(läs:förtränga) vissa saker till sista stund ibland!

Och så är det ett helvete att dagarna samtidigt
flyter in i varann och att det ska komma en
julhelg med en massa röda och lustiga dagar
precis just då!!!

Jag har nämligen en överklagan som ligger
och dräller,och som jag behöver få iväg ASAP!
Egentligen borde jag ha fått iväg den för länge
sen,men nu är det ju typ halvbränt uppe i svålen.
 
Det blir inte alltid som man tänkt sej precis.
 
Nu tror jag kanske att det ordnar sej trots allt,för
med viss expertisassistans ska jag i em försöka
få till nåt riktigt slående och SUPERBRA!

Igår efter att jag vinkat av Wille med föräldrar,då
sjönk jag ner på köksstolen och tog det lite halvlugnt.
 
Framåt kvällen fick jag sen ett ryck,och fixade till
det jag trodde skulle bli en perfekt kvällsdessert.
 
Och visst,det som låg I själva utförandet smakade
ju jävligt gott,men den ätbara skålen blev kanske
inte exakt som jag tänkt mej.
 
Man kan inte lyckas jämt förvisso.
 
Just det,alla dessa bilder med pyntade och stajlade 
julgranar i hemmens alla vrår.Det som har hållit på
sen sista veckan i oktober ungefär.
Man blir ju lätt lite trött och påverkad trots allt.
 
Jag hade ingen gran inne förra året och hade heller
inte tänkt ha nån i år heller,men så fick jag ett ryck
och drog iväg halvvägs iaf.
 
Klädde grenen och kände mej jävligt nöjd mitt uppe i röran!
 
Wille passade på att mixa lite innan det va dax att ta av pyjamasen
igårmorse.Han låter som en mixer oxå...på full speed!
 
Den s.k desserten...hemgjord hallonglass med never stop i samt
en skål gjord av choklad!
Joråsatte!
 
Lite fräsigt ser det ju iaf ut nu när jag kollar noga!
 
Ikväll väntar fotografering inför årets
julkort med familjen.
Spännande,spännande!!!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0