Matkoma deluxe

Jag har banne mej inte hämtat mej än från
gårdagens långsittning hos Eva.
 
Jag och prinsen var bjudna till den rara lilla
flickan på mat och prat samt övernattning.
 
Herre min skapare som vi lyckades få i oss
av alla godsaker.
 
Ni vet,man tar till sej lite,tar ännu mer,och när
det mesta lagt sej tillrätta så sitter man och små-
plockar ännu mer!!!
 
Spisen full med det "varma"! 

Resten av det goda på det dignande bordet,maj gadd lixom!

MEN,och big NO,NO,NO,NOOO..getost funkar INTE för mej!!!
Fy för den lede sate och stackars krake så jävla obehagligt.YACK!
Smakar och luktar som "Barnens gård" på Kolmårdens djurpark.
Kan inte närmre och bättre beskriva känslan,ryser i hela kroppen
bara jag tänker på det.
Och det kan jag säja,ska jag ta med Wille till djurparken nångång,
så kommer iaf jag springa fort som fan FÖRBI "barnens gård",alternativt
be nån annan ta med honom in till getter och andra arter!!!!


Vad gjorde värdinnan sen,om inte en laddning superdupergod
knäck som avnjöts i soffan!
 
Soffbordet va heller inte tomt!!!!

Antikaloriminen i högsta hugg!
 
Och jag KAN ta det lite lugnt oxå!

Ända tills vi gick loss på den alltigenom kalorifria tårtan!

Som i sin helhet blev och såg ut på detta viset!
 
 
TACK Eva & Prinsen ♥ för en superhärlig lördag!
                           Puss på er!







 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0