Maj gad what a fredag

Det som från början var tänkt att bli
en skapligt kort turné med "Vattenflickan"
igår,visade sej ta typ hela da´n.

Man tycker inte att man gjort så mycket eller
varit på så värst många ställen,men satan vad
timmarna flyger iväg som pappersark i nordanvind.

Och nordanvind var det som blåste runt i hela
barret och in under jackan,fy vad det inte alls
kändes skönt trots dom fem plusgraderna.

Meningen med gårdagens tur var egentligen
bara att försöka hitta nåra små presenter till
"Stora",som så välplanerat (eller inte)  fyller
år dagen FÖRE nyårsafton!
 
Helt jävla otroligt nog,så hittade jag både det
jag sökte och även en annan liten grunka.
Dessutom slank det ner en skitsöt och precis
lagom stor julrumpa i en av påsarna oxå.

Så jävla skönt,känner lixom inte att jag hinner
åka runt och leta efter en spädgris som ska
slaktas och styckas.
Det räcker med att jag väl högst troligt ger mej
på att göra mer julgodis och en Janson med 2 s!
 
I vilket fall somhelst,så hann jag lagom hem för
att hinna dricka lite kaffe och rengöra ugnen
innan Wille stod i farstun och ropade "HAJÅ"!
 
Mamman och pappan skulle på julfest,så vi hängde
ett par timmar innan han slocknade i soffan på min
arm efter vällingintag och gos.
 
Idag ska jag först och främst se till att nattgästerna
får lite god frukost och sen tror jag bestämt att det
blir en skapligt lugn lördag,känner att jag behöver
det,kroppen (och för den del knoppen oxå) är ju
knappast 17 år längre.
 
Man måste va liite rädd om sej emellanåt oxå!
 
Ha en fab lördag kära ni,och krama den som
först dyker upp.
Lite kroppskontakt i lagom dos är alltid finemang!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0