Grattis & hurra säjer jag ida´!

Idag firar vi en liten 6-åring.
Eller liten och liten kanske är en
underdrift förresten.
 
Jag pratar förstås om käraste bloggen.
 
Just idag kl: 14.34.37 är det sex år sen det
första inlägget damp ner här!
 
Helt jävla otroligt om man betänker att jag
är så förbannat ombytlig och tröttnar på
saker fortare än julen svischar förbi.
 
6.607 inlägg finns det att botanisera bland,
och inte mindre än 13.990 bilder har laddats upp.
 
Helt jävla fantastiskt,med tanke på att det i början
tog ungefär 3 minuter för varje ENSKILD bild att
överhuvudtaget ploppa upp.
 
M.a.o är det väl på sin plats med även ett grattis
till mej själv oxå,det här hade jag fan aldrig kunnat
ana då jag satte mej back then och för skojs skull
blev "Majsomittilivet" med mej själv och andra!
 
Här har vi en av de första bilderna,och det är ju inte mycket
som ändrats på den fronten nu,he,he =)
 
Jag fick tydligen ett litet raffset i julklapp det året,hm!
 
Prinsen och jag firade femårig förlovning,men vi bodde 
på olika orter och pendlade.
Vad har inte denna kärlek fått utstå lixom!
 
Jag gjorde tårtor då oxå...tydligen.
Inte lika avancerade,men ändå!
 
Och hade cravings på Cheez ballz!!!
 
Vi får väl se hur många fler inlägg det kan tänkas bli,
ett par stycken tror jag nog iaf.
 
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: mellan

Bästa bloggen! Grattis:D <3

2014-12-04 @ 13:19:06
Postat av: Mami svarar:

Tackar säjer bloggen :) ♥

2014-12-06 @ 15:08:41
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0