Dubbelt irriterande

Inte nog med att texten lägger sej som en enda stor hög härinne när jag publicerat,nyss försvann oxå hela skiten jag just skrivit!!!! Lyckades på nåt konstigt och invecklat sätt få in lite bilder i den här datorn igår, men vafan spelar det för roll när det inte går att ladda upp dom!! Igår firade vi iaf "Stora" med paket och hurra, och så blev vi bjudna på väldigt maffiga OCH goda Budapestbakelser som hon bakat. Wille som dagen till ära var nyklippt stal förstås större delen av showen,men det är vi ju vana vid och han får så gärna stå i centrum. Idag är det visst nyårsafton,och till att börja med har jag en nattgäst som ramlade in runt halv tre inatt. Det är "Lilleman" som ska vända på dygnet för att orka fira ikväll och natten lång! (dagens ungdom va!) Själv ska jag förbereda för lite främmande då det visst ska bjudas både trerätters och kanske oxå en liten tårtbit framåt sena kvällen! Just det,Prinsen och jag firar 11-årig förlovning idag. Ja,jag vet att det är ett jävla dumt datum,men då när det skulle ske hade jag ingen lust att vänta en sekund till på den s.k "påsättningen"! Nu får ni tänka er jättefina bilder med både paket och bakverk här. Mer kan jag tyvärr inte göra för er just nu. Så,vi hoppas att det finns massor med pantburkar efter dagens firande,för då kanske jag kan få in till åtminstone en halv ny datorsladd! GOTT AVSLUT KÄRA VÄNNER, vi ses och hörs 2015. SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0