Det va den julaftonen!

Jag fattar inte hur folk kan ha såna jävla
förväntningar på jul.
 
Hade det inte varit för Wille,skulle jag lika gärna
ha kunnat kalla gårdagen för nåt annat eller rentav
ha befunnit mej på en öde ö...typ!

Natten från den 23e tillbringades ju hos "Stora" & Co,
så vi åt julfrulle och drack kaffe innan Prinsen styrde
kosan mot sin släkt i kungliga hufvudstaden.
 
Själv laddade jag inför kvällen med flera muggar
kaffe i min ensamhet och njöt av det lugnet.
 
Vet inte om ni hört talats om uttrycket "Norénjul".
Man skulle väl kunna säja att det blev lite light av
en sån på sluttampen igårkväll.
 
Själv hade jag fått hoppa in som tomte i sista stund
och satan som det där skägget kliade ända upp i
hårfästet.
 
Wille var lite avståndstagande och jag fick hålla skrattet
tillbaka när jag såg hans min och kroppsspråk.
 
Summa summarum en helt godkänd julafton,trots att
det som sagt på sluttampen hade behövts en utomstående
terapeut som varit inriktad på aggressionsbehandling och
attitydförändringar.
 
MEN,man kan inte få allt här i världen och dessutom har
nog "tomten" insett att det är i stort sett omöjligt att hjälpa
ALLA som behöver!
 
Wille trivdes iaf som fisken i vattnet,och det kära ni uppväger
alla Norénare som finns,både här och i Betlehem.
 
God fortsättning på er,här kommer nåra bilder
från vår lilla samlings julafton.
(vi har väl aldrig varit så få som i år)
 
 
 
 
 
 
 
(orkade inte redigera röda ögon...sorry!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

<3

2014-12-25 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0