Onsdag,JIPPI

Den här veckan,so far har inte varit
annat än toppen kan jag tala om.
 
Igår satte jag en rasande fart redan efter
fjärde muggen kaffe på morgonkvisten.
Går man upp runt sju,hinner man med
ett par liter eller så innan klockan blivit nio.
 
Det resulterade i två olika sorters tårbottnar
som ska användas inom en snar framtid.
 
Lagom till femte muggen Gevalia fick jag
besök av finaste U,det va skitlänge sen hon
satt sina fötter på mina golv,och mycket
hade vi att prata om.
 
När hon vinkat hej då pluggade jag in gravyr-
pennan och slutförde en specialbeställd lykta
som en annan fining ska ha.
 
Full av energi men ändå lika ombytlig som jag
ju är,fortsatte jag med annat pill.
Igår blev det filande och pärlande av strutsäggskal.
 
Jag har ju fått i uppdrag att försöka fixa till lite små-
plock och annat som strutsfarmarna möjligen kan
kränga i sin lilla bod hos sej.
 
Det är ren terapi för mej att få hjälpa andra,och kul
är det oxå förstås,annars hade jag ju inte gjort det!
 
I eftermiddag kommer "Tightsbruttan" på lite onsdags-
dejt,och vem vet,det kanske blir en lillördagsskål i
nån form.
Högst troligt i kaffe,men man vet ALDRIG vad som
faller oss in förrän vi sitter där!
 
Ha nu en riktigt go och alldeles strålande onsdag!
                           KRAM ♥
 
Det här är baksidan av lyktan.
Framsidan med sin specialtext vågar jag inte visa,för mottagaren
har nämligen INTE fyllt år än,så det vore ju synd att ev.avslöja ALLT!
 
Jävla blixt att spraka loss så man knappt ser lixom!
 
Suddigt blev det visst oxå!!!!
 
Ni fattar konceptet iaf....hoppas jag.Det kallas för modern och innovativ
Majsodesajn typ ;)
Eller kanske rentav "bara" terapiarbete!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0