Oförutsedda komplimanger

Hur funkar ni?
Brukar ni ge komplimanger till höger
och vänster,eller får ni själva bara!?

Själv är jag faktiskt duktig på att ge bort
vänliga ord och omdömen,både till såna
jag känner och INTE känner.
 
Det är ju så lite som ofta gör så jävla MYCKET.
 
Naturligtvis ska man mena det man säjer,men
det antar jag är en självklarhet faktiskt.
 
Igår då jag skulle handla lite,hejjade jag på en 
äldre och mycket stilig karl.
Jag vet vem han är,men vi känner inte varann
på det djupare planet precis.
 
När jag sen hade betalat mina grejer,så stod han
vid bandet bredvid.
Han log lite mot mej,sådär som trevligt folk faktiskt
KAN göra utan att det känns obehagligt eller konstigt.
 
Precis då han ska ta sin påse och gå,lutar han sej
mot mej och:
 
"Jag måste bara få säja dej en sak,du doftar förföriskt gott"!

Snacka om att jag blev paff...och glad!

Tackade för vänligheten och tänkte:
DÄR har vi en karl med riktigt god smak,en karl som
VET hur man ska bete sej och som dessutom inte är
sliskig eller på nåt sätt framfusig!

Min parfym ja,den som jag fullkomligen älskar över
alla andra,nu är det bevisat att den passar mej. =)

Dom orden gjorde min eftermiddag kan jag tala om,
för som sagt,ibland är det "lite" som kan göra mycket.
 
Och då syftar jag inte på ordet förförisk,även om jag
måste medge att det kändes lite extra kul sådär i en
helt vanlig affärskö en helt vanlig fredagseftermiddag!
 
SÅ,nu tänker vi på att det är viktigt med komplimanger.
Att ge innebär ju även att få!
 
Lördagskramar & tummen upp! (Y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0