Ibland får man verkligen skorv för lite

Jag kunde ha skrivit nippran iof,fast just
skorv bara kom flygande i luften.
 
Det är lite lustigt med mej,ibland,eller jävligt
ofta för den delen,dyker det bara upp namn
eller helt orelevanta ord i hjärnan på mej.
 
Och då menar jag att det absolut inte finns nån 
koppling eller att jag ens tänkt på ordet,namnen
eller faktiskt oxå kanske en trudelutt ur en sång.
 
Häromda´n t.ex...mollusk bara sådär!
 
Nu va det förvisso skorv och jävla skit jag skulle
avhandla,för som ni vet och som jag skrev,så har
jag ju varit "jourhavande medmänniska" och allt
det där som hör till.
Igår alltså!
 
P.g.a vissa problem och omständigheter som jag
själv inte kunde råda över,så blev det nåra mil extra
i bilen.
Ganska många mil extra för att va exakt,och med ett
tajt tidsschema som egentligen inte hade så speciellt 
många minuter tillgodo ens från början!
 
Jag grejade det,med en försening på 7 minuter som
resultat!
Och det var när jag skulle tillbaka och jag typ "landade"
i den föregångna stressperioden som jag kände av skorven.
 
Ja,eller som man oxå kan säja:den skitbortkastade
extratiden då jag egentligen kunde ha gjort andra
viktiga grejer!
 
Typiskt lixom,att man på fm hade tvättat håret och
stajlat till det,när man ska få skorv efter bara nåra
ynka små timmar.
 
Kanske inte på riktigt,riktigt,men ni hajjar!
 
Nu sitter jag iaf här med er,och det som var igår
får läggas i minnesasken.
 
Idag bara SKA jag till svampskogen,för fan vet om
det ändå inte är bättre med ett lass kantareller på
huvet,än en skorv i hårbotten!
 
Sug på den och analysera lite vetja!
 
Trevlig fredag då,och förvänta er INTE nån ny
bild här nedanför.
Jag sa ju att det va stressigt igår!
 
Ni får en Willebild såhär i slutet av veckan.
Han gör mej alltid glad,och inte säjer vi väl nej till glada grejer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0