Ut med det gamla in med det nya

Nu är det ÄNTLIGEN fixat,jag har lyckats
få hem mitt nya körkort,fast det va på den 
berömda gränsen att jag faktiskt glömde
avin när jag skulle åka igår!
 
Det som slog mej bortsett från att jag inte ser klok ut på bilden var,att fy tusan så tunna
dom nya korten är.
Hur fan ska det där hålla i tio år lixom!

I vilket fall somhelst,så är det ju nytt för tillfället
så jag får väl dras med det en stund iaf.
 
När jag ändå var på vift och faktiskt i samma
by som "extrasyrran" bor i,passade jag på att
lämna mitt textuppdrag som hör och häpna blev
klart igår eftermiddag! (Halleluja!)
 
Här är första uppslaget,resten får ni kanske se en annan gång!

Framåt kvällen satte bakabstinensen in,och då det
i min tidsrymd va länge sen jag stod med mjölpåsen,
så relaxade jag en stund med vispen och bara njöt.
 
Hur den ser ut nu,inuti,det har jag ingen aning om.
Fast det var kul att kladda INNAN jag lät den åka in i ugnen
och det är ju huvudsaken!

Nu är det hög tid att ta fram gravyrpennan.
Jorå,för igårkväll fick jag en såndär typ
"panikbeställning" på en lykta.
Jag gillar ju spontana grejer,och just nu
passade det perfekt för jag tror jag hinner
med att göra den klar idag.
Började naturligtvis med förarbete sent
igårkväll,så det är bara att ta på munskyddet
och köra järnet nu!
 
HAPPY FRIDAY FOLKS! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0