Om man visste hur vissa dagar skulle utvecklas,hade man inte klivit ur sängen alls!

Vilken jävla tröktorsdag det blev igår.
 
Inte nog med att Cindy då skuttade upp i
svinottan,så kände jag oxå typ direkt,att idag
känns inte allt okej.
 
Ont som satan i både rygg och leder,loj
och allmänt pisstrist,så kändes det.
 
Dagen blev knappast bättre när jag kom tbk
från affären och ÅTERIGEN ser att nåt jävla
miffo ställt sej på MIN PRIVATA parkering.
 
Försökte hålla mej från ett utbrott och började
genast leta efter nåt ställe där felparkeraren
kunde vara.
 
Hittade honom i frisörstolen på salongen som
ligger under min lya.
Går in och han bah:
"Det var trafikkaos och fanns inte en enda ledig
plats när jag kom"!
 
Så sa han dumjäveln,precis som om det va mitt fel
att han inte orkade gå två extracentimeter om han
parkerat på gatan utanför.
 
Och vaddå trafikkaos...PÅ VISCHAN!
Fatta vilket litet idiotstycke som uttrycker sej så!
 
Nu orkade jag inte ens slå honom på käften och
dra ner honom från frisörstolen och ut till parkeringen
så att han PRONTO hade fått flytta sin fula biljävel,för
med en analkande migränattack aktar man sej för att
spränga hjärnan i molekyler.
 
Fast,jag kan ju säja som så,att för det första så flyttade
han INTE bilen efter 20 min.som han så arrogant påpekade,
och för det andra så ångrar jag mej nåt så inihelvete att
jag inte ställde mej PRECIS bakom hans bil så han inte hade
kommit därifrån förrän jag lekt kurragömma med honom i en timme.
 
Å andra sidan vet jag vart puckot bor,så det kommer
antagligen bli payback time med ännu mer ironi och
arrogans från min sida framöver.
 
Ameh hallå lixom,det är ju säkert trafikkaos vid nåt
bra tillfälle framöver då jag ska handla,så givetjävlavis
bara MÅSTE jag ju parkera precis vid hans utfart!
 
Sug på den du pucko,och förresten,det kommer säkert
inte ta mer än 1½ timme för mej att handla!(MAX 3)
 
Karma din upkäftiga och uppnosiga lilla skit...KARMA!!!
 
Jag lät iaf det mesta av ilskan rinna ner i ett kakbak.
Och den doftar way godare än den uppstudsiga 
felparkerarens arroganta utandningsluft,nu får vi
bara hoppas att den inte smakar ilska och dumjävel!
 
OVER & OUT...KICK and SHOUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0