Måndagsbaket

 
Fick sån jäkla lust att provbaka med
mina nya fina formar,så fort som attan
innan infallet möjligtvis skulle lägga
sej igen,slängde jag ihop en muffinssmet.
 
Jag har egentligen aldrig varit "kompis"
med såna där siliconformar,men vafan,
NÅN jävla gång ska man väl lyckas tänkte
jag och kluttade i smeten i dom sexton formarna.
 
 
Man kan ju alltid låta sej luras av det vackra
yttre,för som sagt,få är dom gånger jag lyckats
baka fint i såna här.
 
MEN:
 
 
I DID IT!
JIPPIKAJEJ lixom!
(och ser bilderna konstiga och halva ut,SKIT i det,här funkar
 ju typ INGENTING)
 
Helt otroligt att inte hälften av smeten satt kvar!
Och eftersom det är måndag,levererades ett gäng
till såna som inte kan,orkar eller vill baka själva.
 
KARMA & delad glädje ni vet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0