Lett som en plett

Har ni spelat på Keno nån gång?
Har ni vunnit nåt?
 
Det har jag,lite random småkosing
hit och dit,och en gång faktiskt hela
11.000 spänn.
 
Deras reklam går ju ut på att det är så
förbannat "lett å vinne" som det så jävla
fräsigt heter.
 
Faktum är,att jag till viss del tror dom,inte
bara för reklamens skull,men igår stötte
jag ihop med en bekanting på affärn som
frågade just om jag brukar spela Keno.
 
Jovars,det händer väl svarade jag.
 
-Alltså,det är fasiken det bästa som finns
kontrade han,senaste året har jag dragit
in över 300.000 på just Keno!
 
Ameh HALLÅ lixom,hur jävla mycket matjord
har du i brallorna då kontrade jag!??
 
Jag fick förvisso inte kika ner i nån av hans
byxfickor,men när han stod vid speldisken en
stund senare och löste in lite vinster,så kunde
jag iaf konstatera att han inte ljög för mej.
 
Nu har väl iof inte alla den turen han besitter,
men det vore väl fan om man inte skulle satsa
en tjuga eller två innan det blir resdax.
 
Vem vet,jag kanske får ihop till ett par billiga
sandaler eller en sarong.
 
Wish me luck va!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0