För det är måndag hela dagen

Alltså,ni vet ju att jag har en blogg till,
den där jag skickar in lite bilder på
sånt jag pillar & pysslar med.
 
Iaf,i förrgår när jag läste min mejl,så
hade jag fått ett alldeles förtjusande
meddelande med komplimanger OCH
en beställning på graverad ljuslykta.
 
Personen ifråga hade av en slump "hittat"
just min blogg därute i cybervärlden och
va eld och lågor då hon letat efter en bra
och passande doppresent till sin brorsson.
 
Joråsatte,nu har jag fått den stora äran att
fixa ett väldigt personligt dopminne som
ska fara en bit uppåt landet.
 
Det kallar jag reklam och spridning minsann.
 
Fan vad man blir glad i hjärtat av att andra
är sådär lyriska och alldeles förskräckligt
entusiastiska över vad lilla jag kan.
 
M.a.o måste jag nästan på direkten sätta
fart med det som ska göras,jag måste ju bli
klar INNAN det är dags för mej att flyga på
semester.
Vill gärna sitta avslappnad och nöjd med
fötterna i Rhodossanden och känna att
jag gjort nåt bra som förhoppningsvis
blev jättebra för den som bad om det.
 
Tjingeling och måndagskramar på er,
nu nyttjar vi HELA den här da´n till det
yttersta va!
 
Förtextningen är klar till viss del,så nu är det
bara gravyrstiften och koncentrationen som
ska fram och sättas på ON!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0