Bolibompa hinner vi inte med

Jag är ju som bekant med Wille hela da´n idag.
Vi ska dagen som den kommer,det har jag
bestämt för jag är ju lixom vuxen.
 
Man kan ju aldrig veta vad dom små liven får
för sej att göra,så post-it lappar med rigorös
planering känns ju en SMULA pretentiöst i
just det här fallet menar jag!
 
Det räcker ju med att Wille inte alls vill ha
smakportionerna som jag ska servera,även
om jag är en hejjare på att vilseleda små
rackarungar.
(ja äldre och mognare också för den delen)
 
Iof hade jag väl tänkt mej en långpromenad
om vädret tillåter,kanske en sväng till nån
galleria när man ändå befinner sej i storstan
hela fredagen.
 
NÅT skojsigt finns det väl alltid att inhandla
för en hamster som jag!
 
När ni läser det här kanske jag tar en förmiddags-
slummer i soffan,har man varit uppe sen 6 ungefär,
så kanske det behövs för att orka med kvällen.
 
Och sen va det ju det där med Bolibompa,jag
är inte ens kvar hos Wille när det sänds,och
sannolikt lär jag inte orka med det hemma heller.
 
Ha en fab friday folks!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0