Bland tandtråd & saltputs

Jag va ju som bekant på besök hos tandis igår,och ärligt talat,så va det nästan en fröjd att få luta sej tillbaka i stolen och slippa tänka på datorer och routerjävlar. Det såg bara finemang ut sa Lena som hon heter,och efter att lite tandsten tagits bort,fick jag som sista finish en rejäl saltputs av tänderna. Det är fan inte klokt hur fräsch man känner sej i gapet efteråt,känna med tungan över garnityret och det är lent & rent i alla vrår. Jag fick inget klistermärke när jag gick hem,jag fick slipstift istället,för att jag varit så jävla duktig. Exakt såna jag har till glasgraveringen,nu hoppas jag bara dom passar i min maskin! Säja vad man vill om tandläkarbesök,men ibland kan dom va riktigt angenäma faktiskt. Bilden kan ni ju föreställa er sålänge,för det är väl också bekant,att typ INGENTING funkar som det ska härinne!!!!!!
 
HALLEFUCKINGLUJA.....det tog bara tre dar att
ladda upp bildjäveln!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0