Stängt p.g.a bortvaro

Precis så är det,jag ska nämligen iväg på
mässa idag,hela låånga da´n ska jag gå
omkring och få svinont i fötterna,dricka 
kaffe och klämma på tyger.
 
Jomenvisstdå,jag ska nämligen till Älvsjö 
och gå runt på symässan.
 
Förr åkte jag till Älvsjö av helt andra anledningar,
t.ex för att "ligga" typ.
Det där lät ju lite kul ser jag nu,jag menar förstås
att jag åkte dit för att fika och umgås med Prinsen
som bodde där tills han kom på bättre tankar och
drog med flyttlasset HIT.
 
Så,nu hoppas jag att det blir en sjujävla najs
lördag och får jag så bara korn på nåt skojsigt
så är det ju en självklarhet att det följer med hem.
 
"Liggat" kan vi ju glömma,åtminstone tills jag
kommer hem igen,om jag nu orkar det.
Risken,eller rättare sagt chansen för Prinsen
att få en helnatt med moi är nog i det närmaste 
obefintlig då.
 
Förvisso troligtvis även åt andra hållet,han ska
nämligen upp early birdy för att spela golf
imorr´n...vafan nu det ska va bra för i slutet
på oktober!
 
Kram på er och "ligg lågt"! :)
 
OBS!
Jag åker buss dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0