Sämre och sämre dag för dag

Idag är visst en superdålig tisdag härinne. Bilder funkar inte att lägga upp,förresten är det katastrof med allt. I min enfald trodde jag ju verkligen efter att jag varit i kontakt med ny operaör,att SNART,SNART kanske allt funkar som det ska via cyber. Platt fall är en underdrift,för igår eftermiddag blev jag uppringd av "säljaren" som informerade om att det inte fanns nåra "portar" lediga här där jag bor. PORTAR så jag kan byta bredbandsoperatör alltså,ALLA portar upptagna och dom vet heller inte när eller om det kanske blir nån ledig!!! Den tröttman och den jävla helvetes besvikelsen. Men som "säljaren" sa,du kan ju alltid höra dej för OM det blir nåt ledigt! Tack som fan för det,ska jag ringa varje vecka och höra ifall det möjligtvis är nån som trillat av pinnen och inte längre nyttjar sin port. VA VA VA!!! Nej du jävel,nu går jag tillbaka till basic. Röksignaler och brevväxling funkar med all säkerhet MYCKET bättre. Och vad brevväxlingen anbelangar,MIN port tillåter ingång,så det blir nemas problemas! M.v.h: Besviken och IRRITERAD Majso!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0