Och jag är fortfarande seg!

Vilken kväll det blev igår,och SÅ himla
najs vi hade det.
Långt in på nattkröken tjattrades och
diskuterades det i kör i här i mitt lilla
kök med finaste raringarna mina.
 
Inte så konstigt att jag är seg idag,för 
när flickorna gått hem till sej va jag 
inte ett dugg trött,och landade i sängen
först vid 3 hugget!
 
GÄÄÄSP!
 
Välkomna & känn er som hemma sa jag,nu kan festen börja!
 
Till förrätt bjöds det på ostkroksbakelser som innehöll
skagenröra,romsås och hackad rödlök.
 
När varmrätten som bestod av ugnsstekt ytterfilé,kantarellsås,
ristimbal och sallad extra allt,då jävlar åkte facebookmobilerna
upp kvickare än jag hann säja "varsågoda"!
 
Är det en trerätters,så ingår förstås dessert oxå.
Jag hade gjort en chokladmousse spetsad med
kaffe-Baileys och dekorerat med hallon,grädde
och passionsfrukt,för lite kärlek sitter aldrig fel.
 
Man kan väl säja att vi va skapligt mätta & belåtna efteråt.
SÅ mätta,att jag glömde ta fram snacksen mitt pucko!
 
Såhär lycklig blev DLV när hon fick se desserten,toka där!
 
Själv tog jag mej ett bloss under fläkten,det FÅR man när man
har tjejpartaj och dessutom är en gammal kärring som bestämmer
precis ALLTING!
 
 
Precis innan vi sa tack & hej tränade vi förstås bort
alla kalorier vi stoppat i oss.
DLV kunde med all säkerhet ha suttit kvar i den där
ställningen ännu,om vi inte hjälpt henne få NER armarna!
 
U tog det däremot ganska lugnt,hon skulle
ju ändå GÅ hela vägen hem och kunde bränna
sina kalorier dom kilometrarna!
 
Själv körde jag denna enormt krävande
övning jättehögt upp i luften och kände
mej nästan som en cirkusdrottning!
TYP!
 
Som den träningsnarkoman jag aldrig varit och 
aldrig kommer bli,toppade jag ändå med nåra
magövningar sådär superenkelt och smidigt
som bara jag kan.
 
Tack älskade vännerna mina för en alldeles underbar kväll/ natt
och supertack för dom fina presenterna jag absolut INTE skulle
ha men ändå fick ♥
Blev så himla glad och rörd,ni är bäst....PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0