Nu jävlar ska vi trotsa Herr Pes!

Shit vad jag ligger i fas inför kvällens
dejt med tjejerna,faktum är att jag ska
sparka Herr Pes åt helvete ikväll,för den
här freda´n har jag sett fram emot så
inte ens miljoner blåsor på truten ska
få förstöra den.
 
Förrätten nästan klar-check!
Varmrätten delvis-check!
Desserten klar,bara dekoration kvar-check!
 
Bordet dukat och överraskningarna framställda.
 
Jag fullkomligen älskar ju att GE,och ikväll
blir definitivt inte nåt undantag.
 
Nu är det bara the Predrink som fattas,och
senare ikväll kommer jag fanimej va snyggast
i världen trots att jag har en efterhängsen jävel
mitt i plytet.
 
Välkomna brudar,nu jävlar ska det tjattras,ätas,
drickas gott och tankas energi till max!
 
Lite blingbling och nåra små rosor och framförallt putsade
vinglas,it couldn´t be better!
YIHA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0