Men kom igen...

Här sitter jag och letar flygresor till
U.S.A,rättare sagt BILLIGA resor dit.
 
Ska man va extra petig så är det ju
bara flyg tur & retur,men satan så
många reosr det finns som inte alls
är billiga.
 
Mellanlandningar och väntan och
jag vet inte allt.
 
Vi,d.v.s Prinsen & jag hade ju tänkt
åka till min gamla polare i Idaho,men
se flyg dit utan mellanlandning är
svindyrt,för att inte säja förkastligt svindyrt.
 
Vännen "over there" gav däremot förslag 
på att vi t.ex kunde flyga till Seattle,så 
skulle hon mer än gärna bila dit och plocka
upp oss.
Jovisst,det är ju BARA fem timmars bilresa
från henne.
ENKEL resväg!
 
Typ som att jag skulle säja till nån i Danmark,
att "vafan jag plockar upp dej där",sen drar vi
hem hit och umgås lite.
 
Sinnesjukt ju,och förresten,inte fan har jag
mage att låta henne sitta och köra såå långt.
 
Näevars,det är väl inget annat att göra än leta
vidare och jämföra och pricka in nåt bra datum
till åtminstone skapligt flygpris nästa sommar.
 
Dock UTAN mellanlandning i Istanbul,där går
fanimej MIN flyggräns,även om jag kanske skulle
hinna köpa en fez.
 
Me and my american friend på hemmaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0