Kära landslaget

....det började ju så bra igår mot
Tyskland.
Jag hoppade i soffan och skrek av
glädje när Hysén nätade efter drygt
fem minuter.
 
Sen,sen vetifan vad ni sysslade med!!
 
Det är ju okej att ha en dålig dag och
missa nån passning eller så,men att
inte markera sin motspelare och att
vara passiv på planen,det är fanimej
INTE acceptabelt på landslagsnivå.
 
Tyskarna hade ju lekstuga med er och
trillade boll som gudar.
 
Sånt här går INTE för sej grabbar,jag
tror bestämt att ni måste komma till
Big Mama Majso på träningsläger
och lära er grunderna i lagspel.
 
Vem fan vill slösa 90 minuter i soffan
och sitta med skämskudden framför
nyllet lixom.
 
Det va ju en sabla tur att jag hade haft 
besök av en pålitlig lirare tidigare på da´n,
för Wille va nämligen och hälsade på
sin lilla mormor,och som tur var satt
en hel massa positiv energi ändå kvar
i kroppen på mej.
 
Annars hade jag slagit sönder både Tv 
och fjärrkontroll,det är ett som är säkert!
 
P.s: Erik Hamrén,RING mej så ska du få
lite psykologisk proffshjälp! ;)
 
Wille va busig och satte nappen bak & fram!
 
Busade med strumpan och visade hur smidig han är.
 
Och satt i knät hos "Vattenflickan" som oxå var på besök!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0